Tuesday, July 26, 2011

bila nak siap daa..


hari ini dapat SMS dari dr hamzah

"Salam. Agak2 pn ida hantar proposal dan nak daftar bila yer? kalau tak boleh access web, boleh hantar ke fakulti untuk tindakan"

aku balas..

"salam dr hamzah, proposal sedang dalam proses, belum siap lagi. Dalam seminggu lagi saya siapkan"

dr hamzah balas.. dush

"ok. pendaftaran dah boleh dibuat dalam bulan depan. Good Luck"

dush
*
*
semestinya aku perlu risau
dr hamzah adalah bakal supervisor aku
aku sedang berhajat besar untuk sambung blaja
secara part time

maka, aku sudah sedia mencari SV
sudah berbincang tajuk
dan perlu siapkan proposal

cabarannya
aku masih belum dapat menyiapkannya
ayo.
bulan 9 sudah mahu daftar.

beberapa perkara aku kenalpasti
weaknesses diri sendiri yang masih belum dapat dibaiki
1. disiplin diri
2. mengatasi kelekaan berinternet

i should be strong and go for it.
wish me luck!

0 comments: