Sunday, July 3, 2011

drypers llimited edition


pagi tadi masa nak tuka pampers arif
aku gi cari dalam bilik satu lagi
tak jumpa

aku tanya husband
mana pampers si arif ni
dia kata "ada"

confius
aku cari balik..
dalam kepala dah set
pampers kaler hijau saiz S
kaler biru saiz M (abid pakai)
kaler oren saiz L (arif pakai)
kaler purple saiz XL
(dah hapal dah sebab anak ramai lebih dari sorang pakai pampers)
yang ada kaler hijau ngan biru
kaler oren tadek.

jap..
sapa beli kaler hijau banyak-banyak ni
(encik suami adalah menteri kewangan a.k.a tukang beli barang)
belek punya belek..
oo. DRYPERS LIMITED EDITION.

so, saiz L dah jadi kaler hijau
ada gambar-gambar lagi..
cam cloth diapers plak.

cantik!
strategi pemasaran terbaru drypers
bagi aku, keluaran yang lepas lagi berkualiti
berbanding yang baru ni ..
so, untuk dia nampak lebih 'baik'
dia tuka design.. harga still sama.

hmm..ok juga.

p/s lepas ni, arif takyah pakai seluar pun nampak comel.. ops.

3 comments:

Ida_Iara said...

ade versi limited edition ek??ooo.. baru tau ni. sbb si Lutfi pun pakai yg kaler oren tu jugak biasanya. tapi sgt cantik la designnya klu nak bandingkan yg versi drypers wee wee biasa tu.

zuriani said...

heeeh comey2!!

ida_F said...

ida: sebenarnya bukan limited edition.. special edition.

zu: memang comel!