Wednesday, July 27, 2011

hotel dapat sijil halal di kuantan..

a short entry..

Ramadan nak dekat (yeay!)
nak tahu hotel mana kat kuantan ada sijil halal.


kalau tak bgtau pun,
semua tahu kat mana nak cari kan? hehe..

chows..

p/s : sudah stat buat proposal, tak sesusah yang disangka. insyaAllah boleh siap dalam seminggu.

4 comments:

zuriani said...

akak.. seri malaysia rm20/head utk buffet ramadhan.. jommmm

vistana rm39.. hihik

nad said...

kak ida kat polisas ek?

ida_F said...

zu: wah.. best kan? tapi, nak bawak 'askar'2 ni.. susah juga nak solat nanti

nad: haah.. nape?

nad said...

oo takde, ade sekali tu hdc buat program halal kat polisas..lama jugak husband kita dok kat sana jadi trainer..akak join x program tu?