Tuesday, March 27, 2012

i admire her.

i really admire her.
maybe because she is famous celebrity's wife.
tapi, isteri selebriti lain pun berlambak gak.
kenapa saya suka dia ye..

kerana entry di blog dia, yang pertama saya baca.

--> Bakal suami.

dari entri itu, saya jumpa slogan ini.

"kami tidak akan ucapkan perkataan 'cinta' kepada mana-mana lelaki ajnabi kerana.. kami simpan perkataan itu untuk diucapkan kepada bakal suami kami."


dan semalam. saya sangat tersentuh dengan entri terbarunya.

--> dengan dua kali lafaz

sweet. very sweet. kata-kata dalam entry itu sungguh humble. tulus dan ikhlas. begitulah kata-kata orang yang dicampakkan Nur dalam hati. dan ayat paling saya suka adalah the last sentence.

Indahnya Islam. 

Ya. Allah mentakdirkan jodoh insan ini untuk menjadi penyebab hidayah kepada orang lain. Mungkin sebelum ini, siapa pun tidak mengenali dia. Selepas menjadi istri pengacara terkenal ini, tulisan di blog dan Page di FB nya menjadi ikutan ramai. Pagenya sahaja sudah mencecah 80 ribu ++ LIKE. dan blognya ada 4ribu++ follower.

dan saya curi gambar ini untuk saya tampal di blog saya. sebab saya suka dia.



semoga Farah bahagia bersama insan tersayang dibawah Rahmat Allah..

0 comments: