Wednesday, March 14, 2012

first time saya upload video di Youtube


minta maaf la sebab post saya berkisar pada menjahit. hehe. nampak sungguh obsess saya ini.

Inilah video youtube pertama saya upload di akaun saya. Sungguh berbangga ada video sendiri walaupun tutorial yang diberi adalah dari orang lain.

Tutorial ini adalah untuk membuat pyramid pouch saya. SEE! walau sudah berkurun saya membikinnya, baru hendak bercerita mengenainya.

Kak Edina yang memberi tutorial ini adalah rupanya tinggal berhampiran dengan rumah saya. Saya mengenalinya dari group menjahit di FB. Maka, kami bertiga membuat perancangan ke rumahnya, dan kak ena dengan volunteer mengajar kami buat pyramid pouch.. dengan cara simple dan mudah faham.

dan ini tidak akan jadi video terakhir di upload. saya mahu tanam lagi saham akhirat saya, InsyaAllah. Moga dengan adalah onlline tutorial ini, ia akan menjadi amal jariah 'tidak putus' bila saya sudah tiada lagi di dunia ini nanti.

0 comments: