Tuesday, May 17, 2011

uish. banyak tu..

yeay..
dapat banyak hadiah..
its not my birthday yet..
tapi dapat banyak hadiah..
3 beg.. okey!

sempena hari guru..
ops! bukan aku punya hadiah..
cikgu zul punya..(encik suami..)
yang terlebih excited adalah bini dia.
siap tolong buka kan wrapper hadiah (hakhak..muka tak malu)

apa dia dpt?
jeng..jeng..

mcm2 ada..
dari mug..(3 biji)
ke towel..
alat tulis pun ada
pen parker takyah cite..dpt belaka
frame ngan botol air percuma shell pun dpt..
kih kih..
aku plak yg tolong kira..

ada satu yg cantik..
bleh letak atas meja..

comel tak?

buku agama pun dpt..(insaf ok? )


dan encik suami kata
bowl ni untuk aku..
hehe
jadikla.. hadiah tukang buka hadiah..
mixing bowl

dan yang paling tak tahan..
encik suami dpt..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
tshirt renoma tuu..

uish
mewah cikgu gini..
hadiah best2

aku pun tumpang sekaki
hehe..

p/s sorang je anak PA SMS aku wish hari guru.. masih ada yg ingat
jadi pendidik ikhlas tak perlu balasan kan?..hehe

2 comments:

aziyana said...

xsia2 jd cikgu..wakakaka
tang tshirt tu yg xmenahan tu..kayanya mak bapak budak tu..

ida_F said...

best kan jadi cikgu?.. terutama bila hari guru. memang kayala mak bapak budak bagi tshirt tu.. berapa cikgu la yg dapat tshirt nampaknya..