Friday, May 27, 2011

menjengah ke nurseri

salam
lepas aku bertugas untuk konvo
macam biasa
aku akan menjengah abid di tengahari
untuk direct feeding

biasanya
masa sampai di nurseri, lebih kurang kul 12 lebih
semua budak dah tido.,
termasuk abid dan arif
pastu aku snap gambar2 kat situ
abid bersama rakan seusianya..

damia.. siti norlida's (my colleague) daughter.. comeii
abid yang sudah kenyang, mata dah kuyu.. nak tido.. damia still exercise (angkat kaki)

arif yang sedang tido lena.. zzzzz

sejak dari afiq
kemudian arif
kemudian abid
aku antar ke nurseri ni
dalam kawasan poli je
untuk kakitangan poli aje
dekat
senang nak gi direct feeding

untuk baby umur baru lahir sampai 2 tahun
Rm180 je sebulan
naik 3 tahun, kurang rm10
naik 4 tahun, kurang lagi rm10

Alhamdulillah, aku puas hati dengan nurseri ni
walau pun ada kala, afiq dan arif balik umah dengan
kesan gigi kat tangan diorang
sekali sekala, ada lebam situ sini
biasala
anak lelaki kena lasak
hua hua

okla, nak sambung packing barang
chow

1 comments:

Ida_Iara said...

yeay!!!damia tumpang glemerkan diri di blog aunty ida...hehe.

gambo awal..bantal kaler oren tuh ditepi..gambar seterusnya bantalnye udah dikepala...hahaha...budak kecik tu mmg la..