Tuesday, March 1, 2011

aku dah tembam. yeay!


blog sudah nampak baru. tapi ada satu kecelakaan berlaku. blog list ku hilang. huwaa.
kena cari balik blog2 kengkawan. fuh.

berbalik pada cerita. aku sudah TEMBAM. haha. best..best..
inilah berkat dijaga oleh mak mertua sepanjang tempoh berpantang.

gambar di atas di ambil masa hari ke 21
hari ni dah genap sebulan. esok kena gi checkup abid.

kali ni aku berpantang, makan 6 kali sehari.
walaupun apa yang boleh dimakan adalah terhad..tapi rasa sedap sangat.
bertambah-bertambah (iye..tak tipu)
lauk ikan goreng dengan sawi rebus..makan 2 pinggan lebih.
kalau makan biskut cap pingpong tu..4hari bleh abis satu bungkus besar tu.
masa berpantang afiq dan arif, takdela macam ni.
aku gumbira.

orang lain sibuk turunkan berat badan lepas bersalin, aku terbalik.
sangat berdoa jika berat badan naik.
sebab sangat susah nak naik.. kering dan melidi.
harap2 lepas ni bleh naik sikit berat badan.

ok, abid dah nangis..tak bagi ibu dia berblog lebih2.
byes.

2 comments:

cknorm said...

cantik layout baru nih...terang mata i! :D

same with me la ida, berpantang ke-3 ni alhamdulillah, semuanya mudah. dari detik melahirkan, berpantang sehinggalah the baby herself. maklumlah, dah 3, takkan la tak 'biasa' lg kan...hihi

ida_F said...

to normi: thanx to the complement.

alhamdulillah, kali ni tak terasa sangat kesengsaraan berpantang dan sakit bersalin. betul la normi, dah kali ke3.. sudah pandai sikit ilmu2 berpantang, dan cukup sabar melayan kerenah anak kecil.. belajar dr pengalaman..