Wednesday, August 18, 2010

polis traffic dalam kereta.

setiap pagi ke ofis, kadang-kadang hangin juga dengan gelagat pemandu2 ni. antara yang meng'hangin'kan..

1. pemandu 'makan angin' di lane kanan.
2. pemandu jentolak dan lori pasir (apasal waktu ni la baru nak gerak..)
3. pemandu tak reti bawak kereta jauh sikit dari bontot kereta kita..

but apa pun yang jadi.. setiap pagi aku ada polis trafik tolong remind.. (bagus kan..?)

"ibu, apasal laju ni, tak takut langgar ke"

"ibu, pelahan la sikit"

"ibu, pasangla lampu..kereta tu pasang lampu"

"ibu, pasang wiper..kan hujan tu"


..dan banyak lagi.

kadang-kadang rasa macam nak siku je. saba..

p/s: like father like son..

4 comments:

zuriani said...

:) comellllahhh!

Rih0ney said...

wahh,siap nak siku lg tu..bole tahan 'garang' jugak pn.IFZ ni..

ida_F said...

zu: memang comel, nasib baik adik dia kecik lg..nanti mesti ada polis trafik junior..

rina:eh, bukan nak siku..dah siku dah pun..keh keh

nurul aziyana said...

ibu..bawak keter hati2..ibu bawak adik tu..:)