Monday, October 20, 2008

Beraya di zoo..

Minggu kedua raya hari tu.. berapa hari bulan ntah.. hubby beria2 nak ajak afiq gi zoo... padahal ada gak sedara ajak datang umah dia. hehe. iyelah sekali-sekala balik KL.. nak gi bercuti gak.


takde kamera.. semua unavailable.. biasalah..raya. so, aku guna handphone kamera je. adalah beberapa gambar aku amik, tak banyak pun gambar diri sendiri. aku sendiri rasa kagum dengan binatang yang ada kat zoo tu.. kali terakhir aku ke zoo masa darjah 4 kot. waa.. rupanya besar betul gajah tu ye.

bergambar dengan giraffe

nak suruh afiq tengok kamera.. aler, afiq tgok apa tu?

ibu, banyaknya burung


actually, ada train kat belakang aku ni.. nak amik gambar dia, tapi dia lagi berminat nak tgok train

afiq didukung abahnye yang tak larat nak kejar dia berlari2. beg sandang tu siap ada botol susu, susu, air panas.. afiq's properties.

aku really enjoy the trip. abah afiq kata ibu afiq lagi beria2 tgok binatang kat zoo berbanding anaknya. ala.. sekali sekala datang zoo. hehe. from my observation, takde budak kecik macam afiq setia pakai sunglasses dia sepanjang di zoo. bila tanya kat dia "afiq nampak ke?".. afiq jawab "nampak!".. hmm. suka hati la.. nasib baik tak langgar apa-apa.

lepas balik zoo, kitorang sambung beraya umah sedara. ada plak yang bertanya kat afiq: "Berapa elephant bagi duit raya tadi?" . wa. perli tu. hehe

0 comments: