Wednesday, April 20, 2011

breakfast..

sejak ada blog jualan baru ni, blog ini sedikit terabai.
so, jom singgah


alkisah, hari ni aku nak bfast western. (hua hua)

this is what i'm craving for. kfc bfast. new! wowee.
aku pun cari kat laman web dia.. http://www.kfc.com.my/breakfast-menu.php
dari kul bape ke pukul bape menu bfast ni (skema..)
tak jumpa pun. (korang ada jumpa..?)

belasah la.
rasa2nya macam mcD kot. dari 4 pg sampai kul 11pg.KOT

ok.
dengan si budak kecik abid yg dalam bakul,
aku pun lalu kat drive-thru KFC telok cempedak
(tengok mood abid yg ala-ala nak tido)
abid mengizinkan ibunya nak makan western hari ni.

unfortunately,
aku punya tercongok kat depan kaunter,
rasanya ada sticker OPEN 24 hours..(am i at hour of 27th?)
takde pekerja dtg
TIDO BARANGKALI

boring ar.
setelah beberapa hari terasa nak makan KFC
kesannya, aku takmo gi KFC TC lagi
hampeh.

akhirnya.

.
.


bfast mcD lagi sedap.
sambil layan FB

1 comments:

Nizam Awang Brahim said...

Lame dah tak ke KFC TC ter