Sunday, April 24, 2011

APA? seminggu lagi..

APA? seminggu je lagi nak cuti?
s.e.m.i.n.g.g.u..
seminggu ada 7 hari
dan aku ada extra cuti sehari
sbb
1 mei jatuh hari Ahad (sila semak kalendar)

1 mei cuti umum, dibawa ke isnin
maka isnin pun cuti.
aku pun akan memulakan perjalan kerjaya aku pada selasa.

apa perasaan?
lega. best. puas. dapat cuti lama.
perasaan rasa nak cuti lagi memang ada.. (biasala.. semua org camtu..yeke?)
dan tak sabar plak nak naik keje (eceh!)

pelbagai keje sudah menunggu. seronooottt.
paling 'best' adalah kena tanda paper FINAL
second 'best': kena mengajar short sem, tajuk paling aku TERER plak tu

mental dah prepare.
sbb ni dah masuk kali ke3 aku cuti bersalin.
coraknya sama.
after naik cuti..Seakan-Akan segalanya TIDAK indah
jadual yang tak best tula kita dpt
apa yang orang lain paling TANAK mengajar la, kita bertuah dapat.

"ha hamikk, dah banyak rehat kan? so, time to WORK".. (perasaan aje..jgn terasa)

my abid will join his brother, Arif.
sejak 2 minggu lepas, dah ajar minum guna botol
masih tak berjaya sepenuhnya
dia akan minum kalau dia betul2 lapa
its OK.
asalkan minum sikit.
masa keje nanti, aku kena direct Feeding lak masa tengahari.

Oklah. dah lewat malam ni.
ada lagi nak cerita.
sambung entry lain
chow

++pesanan utk diri sendiri dan rakan2..berapa kali kita ucap Alhamdulillah hari ni?
Alhamdulillah..

.my angels.

1 comments:

Ida Iar said...

seminggu tak lama pun..selamat menghitung hari..dn selamat kembali bekerja.hehe..dan juga selamat menanda soalan xm.last key in markah 3mei tau..
btw,Humaira skrg minum EBM sket aje hari2..2oz x3botol aje paling byk.thats why sy pun pegi taska setiap tghri kecuali hari2 yg tak sempat sgt nk pegi.letih melatih dia minum thru bottle, byk kuar dari masuk mulutnye.stok beku EBM lgsg tak bg lagi skrg..dh nk penuh peti dh,asyk bg yg chilled EBM aje.hari2 pum dpt byk tp dia minum sket..