Sunday, April 1, 2012

Testimonial VCO - Tiada lagi dengkur


Saya telah diperkenalkan oleh Mcna, rakan sekerja pada VCO - Virgin Coconut Oil beberapa minggu yang lepas kot. Saje-saje je nak try, bila dengar ramai yang kata VCO ni elok. Lagipun dia 100% natural, no chemical. 

Saya pun mencuba dan mengajak suami mencuba juga. Seperti biasa, suami mesti di'hidang'kan dengan ubat, baru boleh makan. Jarang sekali dia sendiri akan mendisiplinkan diri untuk makan apa-apa makanan tambahan untuk kesihatan (saya juga begitu..)

Namun, sejak 3-4 hari lepas, nampaknya suami sendiri yang ada kesedaran sendiri untuk makan VCo ni. Sebabnya, saya menegurnya dah tak dengkur dah sekarang. Kalau dengkur pun, tak kuat pun. Mula-mula, ingatkan sehari dua je.. Lepas tengok 3- 4 hari lepas tu, eh.. eh.. betullah dia dah tak dengkur.

Bukan mahu memalukan suami saya, cuma ingin berkongsi kebaikan VCO ni (saya bukan dealer ye, dealerya ada Mcna.. sila hubungi dia.. hehe). Dengkuran suami sungguh memberi 'kemeriahan' sehingga afiq pun pernah ckp 'Ibu, tak boleh tido la.. abah bising sangat'. hikhik

Husband nak cuba tengok adakah berkesan VCO ini kepada rambutnya.. Kena ambil gambar sebelum dan selepas ni.. hehe yang penting, kena disiplin makan la kan..

Alhamdulillah..

0 comments: