Thursday, January 12, 2012

Selamat Hari Lahir Cinta Hati..



Hari ini hari jadi cinta hati saya yang ke 3x. Dia teman hidup saya sejak 7 tahun yang lepas. Walaupun rasanya sudah 4 tahun berkenalan sebelum mendirikan rumahtangga, rupanya tak sampai 20% pun saya benar-benar mengenali cinta hati saya.

Kini, masih lagi dalam proses berkenalan.

Cinta hati saya adalah the one and only orang yang saya pernah bercinta sebelum kahwin, dan I'm the one and only person dia sempat mengorat sebelum kami disatukan. Eceh. 

Jarang membeli apa-apa sebagai hadiah, kali ini sempat merembat sesuatu dari Parkson. Harap-harap dia suka.


 

Tidak mengharap apa-apa lagi dari cinta hati saya, saya yakin dia yang terbaik untuk saya. Saya doakan saya dan dia masih menjadi pasangan bahagia di syurga nanti. 

0 comments: