Friday, April 23, 2010

cabaran seorg ibu berkerjaya



*gambar diambil pada pagi td ketika senaman pagi

Tajuk post macam serius je.. sebenarnya sebab rindu kat anak je.. Bukan aku je, semua yg senasib pun gitu.. Ada diantara kami yg baru je lepas pantang 2 bulan, yg ada anak kecik agak ramai.. akibat very tight schedule, aku tak dpt komit buat bekalan susu breastfeed..but, ada yg lebih hebat..tabah membuat bekalan..aku tabik..

Sedih juga bila bekalan susu dah kurang..redo.

Malam td, my hubby dtg bawa anak. rindunya.. sampai je ke sini, arif tido.. Aku siap kejutkan dia.. Nak main ngan dia.. Afiq plak macam biasa..takde perasaan mcm abah dia.

bila nak balik, sedih sikit.. Arif memang nangis.. Afiq plak..masa nak naik kereta dia bgtau kat abah dia "abah, bye"

Tergelak aku ngan abahnya.. Ada niat nak tinggal ngan ibu dia tu. Hehe, aku dah janji kat afiq..nk belikan toy sbb nak pujuk dia balik ikut abah dia malam td. Huhu..sedih.

Pengorbanan.. Mungkin kecil je berbanding org lain,yg dah lama xjumpa anak.. aku at least dpt jumpa sekejap..

cepat le masa berlalu..

0 comments: