Sunday, April 18, 2010

mari bergerak pulang..

hari yang ditunggu-tunggu telah tiba. Yeay.bleh balik jumpa anak.

Aku baru abis test BTN. Buat setengah jam je, tak tahan sejuk dlm dewan tu. Senang je soalan nya, no wonder why ramai kata BTN susah nak Fail.

Sekejap je rasa masa berlalu. Sesi ceramah aku dengar je..malas amik nota. Banyak conteng2 dalam buku. Sesi LDK pun, i try my best to get involved with the discussion, but since i am not a politic-minded..kalau tak dpt cemerlang pun aku redo.

Aktiviti sukan dan kembara menyumbang banyak uncomfortable, dah lama tak lari,bersenam..abis lenguh2 badan..huhu. Nak balik ni pun terasa lagi. Berjalan pun macam org baru lepas bersalin, dalam pantang pun lagi laju aku jalan.

Test BTN, tak sesusah yg aku sangka, kengkawan sebuk hapal tarikh2 sejarah..huh! Satu pun tak keluar.

Ha..lupa nak bgtau pasal persembahan lagu patriotik malam td. group kitorang menang! Hurray..best best.. Nyanyi lagu Malaysia Berjaya.. Korang mesti tak ingat punya..(asalnya aku pun tak ingat)..

okla..nak gi kemas barang.. Nak jumpa anakanda tercinta..dan anak-mak-mertua yang dirindui.. Kihkih..anyway, very memorable moments here..

Kawan2 group 8, BTN maran 15 april 2010..jgn lupa upload gambar kat FB.

Chow.

0 comments: