Thursday, June 18, 2009

Berjaya..

Debaran jadi instruktor kursus telah berakhir.. lega. terima kasih kepada semua peserta. komitmen yang diberi sangat mengagumkan.

sesi presentation menampilkan bakat-bakat programmer yang terpendam. presentation berjalan dengan penuh ceria, setiap kumpulan sedaya mungkin ingin menampilkan yang terbaik, tak kira yang junior ataupun yang senior..yang seorang satu kumpulan ataupun yang bertiga.

aku cukup terharu dengan komitmen semua. tapi yang paling melegakan, its over! ok, baby dalam perut.. boleh dah keluar..hehe

so, as promised.. aku akan announce peserta projek terbaik dan upload projek-projek mereka di blog.

tapi sebelum tu, aku kena siapkan tutorial online, upload nota database dan dapatkan gambar2 kursus dari kak ana. barulah ceria blogku.tapi bukan blog yang ini, blog aku pasal VB.

http://kursusvb2009.blogspot.com/

actually, aku pernah buat satu blog pendidikan pasal c++ (basic aje) dengan harapan student aku dapat buat rujukan..tapi, masalahnya takde sambutan. tapi ada satu ketika, ada satu institusi mana ntah minta kebenaran nak letak alamat blogku (yang c++) tu di blognya, sebagai rujukan pelajarnya. peh, bangga gile. (kembang hidung tak hengat).

so, blog untuk VB ni pun aku saje buat sebagai hobi, memandangkan tutorial pasal asas dalam VB ni, tak banyak rujukan dalam bahasa ibunda.. maybe akan datang boleh jadi rujukan seseorang.. (sapa tu?ntah le..perasan je lebeh)

majulah VB untuk negara.



p/s hari ni kena dinner sandwich, timbal balik makan ikan bakar sampai 40hinggit semalam.

3 comments:

nurul aziyana said...

dh tau saper yg menang..yeeeea

zul said...

mak aih celebrate abih kursus tak ajak pon ek...

tak hingat makan ikan bakar plak tu..kakakakakaak

a said...

kui..kui..baru hari kedua kursus dah gi makan ikan bakar..

pegilah cuba makan ikan bakar kat planet seafood balok, sedap!(ops, promote lak)

aziyana, tahniah kerana menang dalam top 5, tapi terpaksa akur dengan zuhaimi la ye.. dia no 3, awak dapat no 4..

cuba lagi!