Monday, January 26, 2009

kunjungan dari KL..

sabtu malam (22 jan 2009) adalah malam yang ditunggu2. ibu, ayah, akak, acik dan abang sekeluarga datang spend cuti CNY kat kuantan. so, aku tak payah le nak ke mana-mana.

seronok bukan main.. iyelah.. dah lama betul aku tunggu kunjungan dari KL ni. lebih-lebih lagi bila aku dah pindah umah baru ni.

3 kereta datang dari KL. semua adik beradik aku ada.. ayi dan ijat (my 2 younger brothers) pun ikut sekali. disebabkan ijat dah pernah datang sini, tak lah amik masa lama sangat diorang nak sampai. cuma abang aku aje yang tersesat sikit2, sebab tercicir dari konvoi.

rumah aku sangat meriah.. seronok aku tengok afiq bermain dengan sepupu2nya sampai lupa nak tido malam. pukul 2 pagi baru nak tido.

hari ahad hari tu, mendung dari pagi. nak ke mana-mana pun malas. tapi, petang sikit tu.. kitorang gi TC. punya la ramai orang kat sana.. sempat amik gambar sikit2.

hari isnin lak kitorang ke kemaman, beli keropok lekor. ibu ku beli macam nak balik berniaga.. berplastik2. walaupun cuma sekejap, tapi seronok.

pukul 6 ptg semalam diorang balik. rumahku sunyi semula.. tinggal kami bertiga (berempat.. campur dalam perut). anyway, ia kenangan yang takkan aku lupakan.

berdiri: acik dukung amir. duduk dari kiri: akak pangku irshad, ibu, aku, awa (kakak ipar) pangku mimi, abang

abang deris mainkan layang-layang untuk anaknya. ayie (baju hitam) menyibuk

ibu dan ayah..

my happy family..

0 comments: