Monday, June 6, 2011

vacation part 1- kem BTN kundasang

salam selasa
ni nak cerita serba sikit pasal bercuti di sabah
entri ni part 1, aku kat BTN kundasang
ada part by part ni, macam la aku rajin sangat nak update
kalau ada satu part je..
pasrah je la ye..
sbb aku takut tak sempat buat part 2, part 3 dan so on..
bz ngan keje dan anak.

aku di BTN kundasang bukannya buat kursus BTN
cuma menumpang di kem tu
2 hari..
sangat sejuk bukan main lagi..
kami duduk 3 rumah fasilitatornya..

kat sini pemandangan sangat cantik
maklumlah kat kaki gunung kinabalu
maka, berbakul-bakul la gambar aku amik..

its better kita layan gambar sambil bercerita..
ops.
gambar berdua nampak. heee
boleh kira berapa gambar berdua pernah diambil
sejak ada anak ni..
gambar macam honeymoon je kan..
tapi tidak..
3 satria ada mengikut sama
waktu ni waktu pagi yang sangat sejuk,
siap kena pakai stokin lagi..
Haaaa..
baru sebut tadi..
(gambar atas) inilah 2 satria ku.. afiq dan arif
masih mamai akibat baru bangun tido..
baju sejuk tu di beli khas untuk ke sabah
tapi beli kat bundle aje
cantik apa..
heee

si comel abid pun tak ketinggalan (gambar atas)
bertuah sungguh
baru 4 bulan dah naik flight
terbang ke negeri di bawah bayu
Alhamdulillah, abid tak meragam sangat
cuma masa nak tido ngan lapar tu
pening gak tengok dia meragam
masa-masa lain.. baik je
dan bestnya bila dia akan tido
dari kul 9 malam, straight sampai pagi
suhu sejuk yang menyenangkan kot
ni gambar berdua lagi (gambar atas)
amik kesempatan nampak..
anak-anak tengah main ngan sepupu-sepupunya kot.
waktu ni dah tengahari sikit
so, nampak pemandangan gunung yang cantiiikkk ..
waaah..
actually, ini adalah percutian keluarga mertua
semua adik beradik husband join sekali
sangat meriah
3 kereta jalan-jalan di sabah..
walaupun penat, pengalaman yang sangat best
i recommend u all pun bercutilah di sabah..

dengan cuaca yang sejuk tu,
macam2 bunga cantik di tanam kat situ
aku pun amik gambar setiap satu
kobis pun jadi tumbuhan hiasan tau
selain bunga-bungaan..

amacam?
nampak best kan..
bertuah diri ini dapat join bercuti
dalam 6 tahun kawin,
inila percutian official yang pernah aku pergi

oklah..
kalau rajin, aku sambung part 2..

tunggu..

0 comments: