Monday, June 20, 2011

i love her..

akhirnya aku update jua.
namun bukan pasal percutianku hari tu
maka, cerita percutianku di sabah ada Part 1 dan Part 2 sahaja.
tiada mood untuk bercerita pasal cuti itu..
nak cerita benda lain.

nak cerita pasal seseorang.
mengumpat ke (Astaghfirullah..)hik hik

nak cerita pasal seseorang..
seseorang yang ada aura.
yang menyebabkan aku tersentuh.
yang menyebabkan hatiku teringat kebesaran Allah
yang menyebabkan aku insaf
yang kembali mengingatkan hala tuju diri aku ini..

"orang yang baik adalah guru kepada yang jahat, orang yang jahat adalah KERTAS KERJA bagi orang yang baik"

"Kita tak perlu manusia untuk bahagia"

"Orang yang berjaya buat apa yang orang gagal TAK SUKA buat."

Itu antara kata-kata insan ini dalam temubual dia di IKIM.fm. Cara percakapannya sangat lembut dan mudah diterima.

Aku telah declare diri sendiri as her fan.

oleh itu aku telah ke laman web IKIMfm dan muatturun semua rakaman temubual dia di radio. untuk aku dengar semula. dan semua aku dah dengar, bukan sekali..lebih lagi!

wah..
dia sungguh hebat.
Allah telah tunjuk kasih sayangNya dengan memberi peluang aku mengenalinya.

dia adalah Prof dr Muhaya.

p/s:- baru seorang manusia hebat ini, aku sudah kagum.. bagaimana pula jika aku jumpa Kekasih Allah, Rasulullah.. manusia terulung sepanjang zaman? subhanallah..

0 comments: