Thursday, May 14, 2009

Tawaran hebat..

lamanya tak update blog.

ada banyak cerita.. tak tahu nak post yang mana satu.
sepupuku ada meminta tolong menghebahkan satu tawaran hebat... dia ada singgah ke rumah ku, dan meminta aku menghebahkannya sempena Hari Raya yang bakal menjelma. (awalnya promote)

Kain Batik Terengganu (high quality silk)
ni aku ada letak gambar2 nya. tak banyak pun. terhad. siapa cepat dia dapat.
Kain 1 :

Kain 1 : gambar penuh kain



Kain 1 : Corak dari dimensi lain

Kain 2:





Harga untuk kain 1, Rm280.. khas untuk polisas staf, bleh bayar hingga 3 kali. harga boleh dirunding. kalau bayar terus, diskaun bleh sampai rm260/rm250. sapa insan-insan lain di luar kuantan, harga boleh dirunding..pastu harga pos percuma.

Harga untuk kain 2, hanyalah rm240. pun boleh bayar 3 kali, staf polisas..

Berminat?hubungi saya.. 019-381 6167(ida)
ada lagi kain yang lain..akan di upload kemudian. (part time job)haha.

2 comments:

tunfrida said...

waahh ida. lepas ni aku dah tau mana nak jenguk utk batik sutera.

baguih! teruskan usaha.

pssstt: masih ada kain pasang [hadiah perkahwinan] yg belum dibikin baju.

ida_F said...

hehe..
ni pun saje je menolong orang
blaja sikit2..

kalau rasa minat, bgtaula ek.
kita bagi spesel price