Sunday, March 23, 2008

Hari yang malas..


Huargh.. hari ni hari yang malas. sangat.. mengantuk, bosan, semua siap.

Hari ni puasa, puasa ganti. the total puasa yang kena ganti sebelum tibanya ramadhan akan datang ialah.. 34 hari. 26 hari dari 2006 dan 8 hari dari 2007.

kenapa 26 hari? waktu tu terkena waktu bersalin..berpantang selama 26 hari. 4 hari je sempat puasa. sejak syawal yang lepas aku dah berpuasa 12 hari masuk hari ni. takpelah, aku redho.

hari ni aku takde kelas. sebenarnya tugasan bertimbun lagi kat atas meja ni nak tanda. lagi pun, esok punya kelas aku tak prepare amali lagi. huwargh malasnye.

surf2 internet, terjumpala resepi yang aku cari2 kat myresepi.com. resepi KEK BATIK. kat umah aku ada sebungkus biskut marie yang menyemak dalam peti ais tu.. sebb afiq makan tak sampai setengah keping pun. aku pun salin. balik ni singgah Tunas Manja, beli barang sikit. mm..rasa2nya rajin tak aku nak masak ek??(aku pun wonder..)

0 comments: