Monday, July 9, 2012

Saya cergas dengan Shaklee

Alhamdulillah, saya telah menemui alternatif kekal cergas terbaik (mungkin ada yang lebih baik) setakat hari ini yang sesuai dengan fizikal saya.. Banyak produk yang baik saya ada cuba, dan ada yang kurang sesuai dengan diri sendiri. Vitamin Shaklee yang terkenal ini membantu mengekalkan kecergasan saya.

Saya sangat gembira dengan produk-produk Shaklee terutama dengan beberapa produk yang saya ada ambil. Tidak berani untuk mencadangkan produk yang lain (kerana masih belum cuba), namun dengan yakinnya saya suka Enegizing Soy Protein dan Set Kesihatan Optimum yang saya sedang ambil.

Apa tu?

Energizing Soy Protein - Membekalkan tenaga, Menyuburkan kesihatan kulit, rambut, kuku dan otot.
Set Kesihatan Optimum - Vitamin C, Vita -Lea, dan B-Complex.

Tak perlu rasanya nak bercerita lanjut, kerana saya dengan gembiranya akan mengumpulkan TESTIMONI hasil pemakanan produk ini di blog baru saya..

Tara..

http://sihatcerdascantik.blogspot.com

Jom singgah.

Kesan paling menggembirakan :- Berjaya mengurangkan pengambilan kafein dari 3 - 5 cawan sehari kepada 1- 2 cawan sehari. Masih cergas seperti biasa. Alhamdulillah. 

0 comments: