Sunday, December 6, 2009

my life with e71.

2 disember was my birthday. this year's birthday is so special, i got something from my lovely hubby. 4 taun dah kawen tak pernah dapat hadiah. kali ni dapat yang sangat2 ku IDAM2 kan.

nokia e71. fuh. macam mimpi.

luv u, luv u, luv u.. haha(to my hubby!)

sangat gumbira. hati berbunga2.sejak dibeli pada 3 disember lepas, e71 ni tak berada jauh. banyak bleh dibuat dengan e71.
first, aku guna kalendar.banyak reminder yang aku masukkan dalam kalender esp. bezday kekasih hati..(hubby la). then kebetulan, hari jumaat lepas ada meeting. aku tak payah bawak buku dan pen, aku key in je dalam Quickoffice dalam e71. (Quickoffice ada ms word, ms excel, ms powerpoint)
yang paling menggembirakan adalah ada adobe reader. aku dah siap download beberapa e-novel free yang aku suka baca..written by sofie kinsella. lepas ni bleh download harry potter lak. ke mana saja aku bleh baca, dalam kereta, sambil makan, sambil breastfeed anak pun boleh. haha. kalau beli buku, dalam gelap tak leh nak baca..tapi ebook dalam handset bleh baca. (gelak dengan berlagaknya..)
actually, dah lama aku mengidam nak beli buku sofie kinsella..harga rm33 lebih. telan air liur je bila tengok kakak seofis depan aku beli beberapa buku sofie kinsella. akhirnya, dapat jugak baca. baru baca 'Undomestic Goddess' sampai page 50. ada 249 page. pastu ada lagi 5 e-novel seumpamanya dalam tu. huraaa. hobi baru.
ho. nampaknya ramai yang telah rasa meluat membaca ayat2 lagakku yg keterlaluan. better to stop now.hahaha. chow.

1 comments:

haime said...

hye akak.. selamat berseronok ngan adiah special ituuu.. hehehe