Wednesday, February 25, 2009

update

bila nak compose update baru je.. rasa malas nak menaip. ni pun tak tahu nak update apa.

semalam ada perhimpunan bulanan antara staf. bila nyanyi lagu polisas je, rasa sedih lak. ntah le. rupanya dah tiga tahun aku kat sini. macam-macam ranjau, pahit, manis, suka dan duka.

tiba2 aku kena lantik jadi pegawai. pegawai aset. lagi serabut. at least aku dapat buktikan sesuatu kepada seseorang yang aku benar2 berfungsi di jabatan ni kerana pernah satu hari aku di anggap tidak berterima kasih kepada seseorang.

kepada yang berkenaan, aku dapat bekerja di poli bukan kerana kau, ia kerana aku layak dan aku dah buktikan aku layak.. terima kasih kerana mengungkit kebaikan diri sendiri kerana sebab itulah, aku jadikan ia cabaran untuk jadi yang lebih baik dari diri aku hari ini.

jangan risau, aku takkan lama di sini. matlamat aku adalah lebih dari ini.

hehe. luahan rasa hati yang terpendam sekian lama.

0 comments: