Wednesday, February 13, 2008

Sambung Blaja kat upsi..

ni gambar aku amik kat dalam kuliah kat upsi. tapi jangan silap sangka, lecturer tak masuk lagi tau. ni guna handphone baru la ni. first time ada handfon ada kamera.. batak sikit la. asyik nak guna je. aku plak jenis suka amik2 gambar ni.

kat sebelah aku tu.. kak ijan.klas-mate. kak ijan mengajar kat Jabatan Teknologi Makanan. aku ngan najmi je dari elektrik. aku pegi upsi waktu student cuti aje. amik diploma pendidikan teknikal. aku ni batch pertama course ni. semua student course ni gstt cam aku.

kami dari polisas ada 9 orang yang gi ke upsi ni. 2 dari elektrik, 2 dari Teknologi Makanan dan yang lain dari Awam. sepatutnya kitorang ni amik 2 semester aje kat upsi. tapi disebabkan kami ni batch pertama (maybe yang tak di'plan' jadualnya dengan baik)..ntah berapa lama la kitorang ni nak bertapa menuntut ilmu kat sana.

aku ni peminat fotografi.. sejak ada handfon berkamera ni.. kerja aku adalah amik gambar aje. suka sangat amik gambar. so, aku selit la gambar2 yang aku amik kat upsi.

konon-konon khusyuk la ni..(hehe)
ni curi-curi amik gambar pensyarah psikologi pendidikan ..Dr Supayya

ni masa kitorang ada main bola jaring..pensyarah kitorang: En Sazali

0 comments: